Blogroll

Monday, November 8, 2010

Dilema


Aku dalam dilema sekarang.

Ya, dilema..dilema antara persahabatan dan ilmu.
Kawan aku, sofiah hanis nak dtg KL. So, kebetulan dia datang, beliau mahu bersemuka dgn aku pada 15 hb ni..
Aku ade kelas, 2 kuliah pada hari kejadian. Petang pulak ada kelas PBL, yang langsung tak boleh nak ponteng..demm...

Oh, aku sudah pandai mencarut sekarang.

Aku bukan budak skema, tapi aku memang jarang ponteng kelas. Except beberapa kelas SCL dan kuliah bila tahap kemalasan aku sudah tidak dapat dibendung lagi.

Aku tak decide lagi. Tapi dalam cerebrum aku dah macam ni:

PONTENG: TAK PONTENG--->60;40

Ratio dia macam ni. Biar aku pikir lagi..








Muka suci waktu form 5..haha..



Dah dah..aku dah decide. Aku ponteng.;P
Nanti aku cover balik lecture tu.



Piya, I really miss that moment..always..(T.T)



My dear friend, entry ni untuk ko..hehe
Bye.

0 Orang Macho komen: