Blogroll

Monday, November 8, 2010

Cinta itu Buta

Korang pernah tak ada something yang korang sayang sangat-sangat, tapi benda tu buruk pada mata orang? Pernah tak?

Aku ada..sebab tu aku bertanya ni..kalo tak baik aku tido sekarang. Hehe..

Ianya kasut croc.





Cinta Hati


Aku beli kasut croc ni waktu sem 1 tak silap aku. Beli dengan Elida, my housemate. Kiranya kasut ni dah berumur setahun lebih.

Aku sayang sangat kasut ni sebab ianya sangat selesa dipakai. Serius, kasut ni tak cantik. Tapi bagi aku, value dia sangat tak ternilai.Ke mana saja, kalau aku nak berjalan jauh, aku akan pakai kasut ni. Walaupun aku ade kasut lain seperti , high heels, selipar jamban, dan satu lagi kasut croc yang dah putus tali reben depan, tapi cinta hati aku tetap pada kasut ni.Sebab kasut ni dah bersama dengan aku dalam lopak hujan, teriknya mentari, dah lumpur segala.

Ok, aku dah masuk mood dramatik sekarang.;p

Kasut ni agak besar dari saiz kaki aku sebenar. Maybe orang tengok, wtf budak ni pakai kasut besar gedabak?
Aku tak kisah..kata la ape pun. Its my life, my own way and my shoes.

Bila balik rumah kat Bidor je, mesti mak aku dengan baik hati nya mengofferkan diri nak buang kasut ni. Aku rasa mak aku jeles tgk kasut ni..haha
Aku dengan gaya sehabis macho yang boleh akan mempertahankan habis-habisan.
Luckily, abah aku akan mempertahankan aku. Abah aku akan cakap, biarla budak tu dengan cara dia..tak kacau orang pun.
Oh abah, terima kasih sebab paham anak mu yang satu ni.xD
But, the funny thing is, time aku lepa sikit, kasut ni la yang akan direbut dipakai oleh adik-adik aku(lelaki la) bila diorg keluar main..haish..so terbukti la memang taste aku tak feminin.

The conclusion is:
Betul la orang kata cinta tu tak mengenal rupa.x)







6 Orang Macho komen:

Nurul said...

ABES MACHO LA CROCS KO TUU EA...HAHAHA..

SINI KAU..JOIN NI...

http://daricahayahati.blogspot.com/2010/11/contest-jejariku-kreatif.html

Fatihah said...

hahahaha...aku baru perasan ko tag aku..
nanti aku usha..cam menarik je..x)

anis mira said...

hahaha,,sme!! anis pn ade kasut pick tuh, bpe kali dah mama swoh buang.. hahaa.. tp slesa kan, ke surau, cafe, kuliah, nk jalan jauh2 ke mid pn anis pkai sarung ke kasut tuh.. hahaaa

ana said...

hishh...nakal ye.

Fatihah said...

anis

wah, ada geng!mari kita pertahankan kasut ini bersama.;p

Fatihah said...

ana

saya memang budak nakal..haha