Blogroll

Tuesday, November 9, 2010

Board sensasi

Petang, jam 2 lebih.

Balik dari amik vaccine Hep B kat PKU, kitaorg perasan ada board baru tepi pintu.
Board untuk gambar-gambar penghuni rumah.

Jam 5.
Housemate sekalian sibuk menggunting gambar org kenamaan dari kosmo untuk dimasukkan ke board tersebut. Mereka hilang keyakinan akan gambar sendiri. Kata mereka kami tidak popular!(ok, ini aku tokok tambah).

Aku dan Najwa tidak terlibat, redha dengan apa yang berlaku. Kami pergi berjoging sementara mereka terus menggunting gambar.

Malam, 11.30

Aku baca note antidepressants, tapi aku pulak yang depress. So, merayau ke ruang tamu, melihat board baru tersebut, yang sekarang dipenuhi gambar, yang semestinya bukan gambar kami. Aku mendapat idea, terus menambah ruangan yang sepatutnya diletakkan nama ahli rumah.

Dan ini hasilnya...




Board yang menjadi mangsa(sila klik untuk tumbesaran yang sihat)

Hahaha. To my dear housemate, maaf atas kekejaman ini. Bila nampak perkataan TIHA COMEL disamping nama korang yang aku sensasikan, korang patut tahu ini kerja siapa. Aku cuma meneruskan kerja korang yang terbengkalai.;p

Sekarang nak tido. Esok ada lawatan belajar ke rumah urut.(=,=')
Doakan aku selamat dari urutan mereka disana.
Bye.

2 Orang Macho komen:

anis mira said...

weyhh!!! gler r korg!! hahahaha,, pehal wat board tu mcm hak mlik sndrik jerr... =P

Fatihah said...

hahaha..dah letak kat rumah, kitaorg buat cam harta sendiri..hahaha
jangan riso,boleh removable suma tu.