Blogroll

Saturday, December 4, 2010

Bisikan hati yang bukan bicara cinta.

Waktu penat membaca notes, mata melilau-lilau ke laptop. Jalan-jalan,tanpa sengaja melihat formspring Helioz, aku ternampak satu soalan menarik.


Aku tak tahu kenapa aku suka jawapan beliau. Bila baca rasa macam cokelat..x)

Aku mengaku, bagi aku yang amik critical course ni, tipulah kalau kata tak pernah langsung terdetik kat hati nak tukar course lain.(tapi ini hanya pendapat aku)

Ok ok.. serius, aku suka apa yang aku belajar sekarang, Cumanya apabila terlalu banyak info yang disumbatkan dalam kepala dalam satu masa, buat aku jadi ala-ala ikan yang berenang di tepian. Semput rasanya.

Ini pilihan aku, tiada siapa yang memaksa atau mendera. Ulangi kat diri sendiri secara tegas, it is your choice fatihah!!!

Kalian tahu, setiap kali bisikan halus mengatakan aku harus berhenti, aku titipkan kat diri sendiri yang ini adalah ujian Allah. Dan Allah itu menguji mengikut kemampuan hambanya..Dan aku tahu aku mampu mengharungi cabaran ini.

Aaaargh...boleh pulak pikir bukan-bukan waktu dah nak final ni..(-_-’)

Okeh, nak makan char kuey teow(sibuk nak bagi tahu)..haha.

Sayonara.

Bisikan hati: minta ditetapkan apa yang telah diberi..chaiyok chaiyok..x)

0 Orang Macho komen: