Blogroll

Sunday, December 5, 2010

"Saya suka berblogwalking kerana...."

Menjawap tag cik evil witch..walaupun evil, aku harap anda baik orangnya..haha.


klik sini untuk maklumat yang telah dilanjutkan..;p


"Saya suka berblogwalking kerana...."
Kerana saya tak suka duduk diam-diam kat blog sendiri..bosan!!(Adake alasan macam tu?haha)Kerana nak tambah kenalan, nak tahu pasal orang lain, pasal info-info terkini dan papelah sewaktu dengannya..
Nak tag blogger comel seperti:

hoho..okeh, moh studi fatihah.

Tata..x)

-Entry terpendek dalam sejarah-

8 Orang Macho komen:

b a m b a m ' s said...

auwwwww..!!thanks!! :P

FareedSairi said...

Assalam, Terima kasih join BlogLarian

Blog anda sudah disenaraikan dalam senarai ke 30

Selamat ber-BlogLarian :)

mimizuzuhaha said...

aku jarang blowjalan2 =)
tapi skali jalan best jugak

Fatihah said...

bambam

sama2 dear..join la eh..x)

Fatihah said...

FareedSairi

thanks..saya akan berlari2 sepantas yang mungkin selepas ini..x)

Fatihah said...

mimizuzuhaha

mari kita berjalan2 sambil berpimpin tangan..haha..;p

Lelaki Ini said...

wah
besh sgt2!

Fatihah said...

Lelaki Ini

Segment ni memang best!!huhu..x)