Blogroll

Friday, December 31, 2010

LARA HATI-KATON BAGASKARA

Tiba-tiba bangun pagi teringat2 lagu ni.

Jom layan lagu ni dengan aku...best!!!jiwang mahsyuk sih...


LARA HATI- KATON BAGASKARA

Yang tertinggal
Hanya gambarmu
Di meja kamarku
Ditemani dua puisi
Tentang lara hati

Engkau adalah
Yang terindah
Sepanjang hidupku
Luka meruah
Semua telah berlalu
Yang tersisa
Rinai tawa mu
Di sudut benak ku
Seperti kau
Masih di sini
Larut di pelukku

Prahara menerjang
Kekasihku terhanyut
Menghilang
Ku semaikan duka
Kau tak pernah kembali

Oh... angin malam
Bawa laguku
Ungkapan rindu menggebu
Ku masih tetap bertahan
Kerna kenangan

Yang tertinggal
Hanya gambarmu
Di meja kamarku
Ditemani dua puisi
Tentang lara hati

Engkau adalah
Yang terindah
Sepanjang hidupku
Luka meruah
Semua telah berlalu


Pernah dengar tak lagu ni? Lagu indon ni..tapi aku tak sure tahun bila lagu ni..
Nah dengar lagu dia, tadi layan lirik je kan.


Best kan?best kan? walaupun jiwang, tapi aku suka gile lagu ni. Suka gile, gile pun tak macam ni.

Eh, korang jangan kata aku putus cinta pulak, takde kaitan okeh..aku buang tebiat je ni. Takde kaitan antara hidup dan mati...xD

1 Orang Macho komen:

nurhamizahzuri said...

aku baru dgr lagu nie semalam...
banjir kot..uhukuhuk.....