Blogroll

Friday, December 17, 2010

Day 6 – A photo of an animal you’d love to keep as a pet.

Assalamualaikum.MySpace

Walawei...suka bangat tajuk ni.MySpace Aku sangat suka bela pet tahu! Antara haiwan feveret aku lipan, kala jengking, tarantula, dan ular.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Okeh, aku tipu...tak kan la aku nak bela makhluk camtu. Aku amat positif yang housemate aku sekalian akan bunuh aku kalau binatang tu dibiarkan berjalan-jalan dengan penuh keceriaan dalam rumah ni.MySpace


The truth is..........

MySpace
Aku SANGAT SANGAT SANGAT SANGAT SUKA KUCING!!!... SERIUS!













Arrgh....kawai!! MySpaceTapi aku tak boleh bela sebab keadaan tak mengizinkan.MySpace
Sebab cek ketegaq jugak nak bela, maka aku decide nak bela kura-kura. Ya, kura-kura. Aku pernah tulis kat entry sebelum ni.



Comel kan..peneman di kala kebosanan.

Dan waktu pegi MAHA lepas aku dapat dragon fish secara percuma. Maka tambah lagi ahli bilik kami..weee..MySpace




So, itulah kisahnya..Aku selalu berangan-angan yang bakal pakwe aku nanti akan hadiahkan seekor anak kucing yang cute gile kat aku.



Kepada sesiapa yang bakal encik bf nanti, saya harap anda baca entry nih..hik hik..MySpace


Okeh, itu sahaja..daa~~MySpace



Apa yang aku merepek nih??

Aiseh, sila refer entry ini untuk memahami..x)



2 Orang Macho komen:

Aishot said...

comel comel..

Fatihah said...

Cik Gallus Gallus

hehe...btul2..