Blogroll

Friday, December 10, 2010

Day 1 — Your favorite song

Yay, aku berasa semangat untuk hari pertama, bagai kanak-kanak rmendapat botol air ribena secara percuma. Mari aku bercerita mengenai lagu yang aku suka.

Aku pernah tulis entry pasal Demi Lovato dulu, lagu-lagu beliau memang menjadi kegilaan untuk manusia yang bernama Fatihah ini. Heh..

Tapi kali ini tak nak menaip pasal Demi Lovato lagi, tak best la ulang benda yang sama. Aku nak bercerita mengenai lagu-lagu lain yang menjadi pujaan telinga aku pulak. Sorry my dear Demi, i did not means to forget u..;p

Sebelum tu, korang pernah tengok tak 3 idiots? Tak pernah? Baik korang gi tengok cerita tu sebab itulah cerita hindustan yang paling best pernah aku tengok..ini serius!!(sebut dengan nada wonderpets)



Biasalah kan, kalau dah namanya cerita hindustan, mesti ada part diorang menyanyi sambil berguling-guling dan berpelukan..(-_-’). Okeh, bukan itu yang menjadi priority aku disini. Dalam cerita tu, ada satu lagu yang aku suka, yang bertajuk Give Me Some Sunshine.


Jom layan klip pendek lagu ni..zasss!!




Maaf mengecewakan kalian kerana tiada tiada aksi berpelukan di dalam lagu berkenaan..;p


Jangan la tanya aku maksud lagu tu yang dalam bahasa hindi tu, sila tanya yang chorus, sebab ianya bahasa English, Dengan jayanya aku leh terang kat korang..haha

Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again

Okeh, selesai sudah hari pertama, sayonara..



Apa yang aku merepek nih??

Aiseh, sila refer entry ini untuk memahami..x)

2 Orang Macho komen:

Syarafina Zaini said...

i suka lagu Demi Lovato -Gift of a Friend.. hee~

Fatihah said...

eiysya zasya's

ahah!yang tu pun saya suka..wee..
sama la kita.
suka suara rock demi.
x)