Blogroll

Monday, December 20, 2010

Tarakucaca..tarakucaca..

AssalamualaikumMySpace


Today was a very looooooonnnggg day to me. Yup, looooooongggg. Please pronounce ikut ejaan berikut. (habislah BI korang)

Hari ni kitaorg(aku dan ahli group) kena gi HKL, appointment dengan doktor Renu, memerangkap sebagai advisor kitaorang untuk research project next sem.

Keluar rumah 6.30 pagi, sampai HKL jam 8, sarapan and then kitaorg bertapa kat library HKL dari jam 9 until 11. Studi sedikit pasal induct of labour and twin babies, selebihnya aku online and camwhore sorang-sorang..hehe.MySpace

Amaran, kalau sakit mata jangan tengok. Tekan butang pangkah kat atas, sebelah kanan okeh!MySpace Aku tak kan kecil hati.



mukadimah kena peace!!!




heh, macam ikan buntal




perasan ade orang sebelah pandang pelik. eh, ko pehal!!(dalam hati je la berani)





okeh, malu sebentar





ayu tak, ayu tak? alamak, lupa senyum..sekali lagi.





okeh, macam ni. Nak muntah tengok gambar sendiri pun ade.





Dah macam apa je aku rasa.MySpace Ini akibat kebosanan melampau.

Finally, kitaorang dapat jumpa doc pada pukul 1 tgh hari. Fuh, bayangkan betapa lamanya tunggu. Doc kitaorg ni dari department O&G, memang susah gila nak jumpa.

And habis discuss, kecewa sebab kena buat tajuk induct of labour, bukan twin babies..

Balik naik monorail, and tukar naik komuter, and naik bas baru sampai kolej...waa, sakit kaki!! Aku rasa maybe dah kurus sebab banyak berjalan hari ni. MySpace err...abaikan.

Sekarang aku tengah menaip sambil berselubung dalam selimut. MySpaceDah la kat luar hujan lebat, bagai menggalakkkan mata aku tertutup rapat.

Okeh, aku nak tido. Tak sempat nak update blog kerap rupanya lepas final sebab kena buat proposal research.MySpace


Kenapa kacau waktu cuti aku? Kenapa? Kenapa?MySpace


Dah dah..beria pulak. Redha je lah.MySpace


Sunyi sepi la blog aku pas ni..sob sob..MySpace



Daa~~

0 Orang Macho komen: