Blogroll

Saturday, December 25, 2010

Cak!!! entry sengal...x)

Assalamualaikum.

Rindu aku tak? Rindu aku tak?

Hah, takde? Takpelah..nak bawa diri..x(

Bye..



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Cak!!!Kalau korang scroll ke bawah ni maksudnya korang rindu kat aku la kan?...hik hik..Okeh, boleh lempang aku pelan2 sekarang..nak cubit pipi pun boleh untuk statement perasan tadi..;p

Aku kat rumah. Aku ade 2 berita, baik dan buruk untuk diri sendiri.


Good news-à aku tgh bercuti..hoooray!!

Bad news--à Aku kena amik exam sekali lagi sebab fail viva..

Conclusion-à cuti+resit exam= studi+blog

Hahaha..hebat kan conclusion aku..

Yaaa, little bit upset la kena repeat paper. Tapi aku dah tau ni yang aku deserve to be. Aku tak pandai, so kena usaha lebih lagi, Kalau tak nanti aku jadi doktor yang membunuh orang pulak kan? Mesti korang tak nak dapat doktor macam tu nanti..

So untuk my dear future patients, i will take many exam no matter hard it to be so i can be a qualified doctor!!ceewah….

Dah dah.stop merapu pasal diri aku.

Eh, sebenarnya itu je la aku nak cite..hahaha.

Dah ni blog aku...;p

Daa~~

5 Orang Macho komen:

Nurul said...

whats a viva?

x fhm...

eley tiha bukan ko scorer ke

Fatihah said...

viva tu oral exam untuk passing mark kalau markah untuk exam final dekat2 nak lulus.

aku lah manusia itu, dekat nak lulus. jadi viva tu suppose to be nak bantu aku untuk pass..tapi aku tak pass gak.

so, aku kena amik exam sekali lagi.

scorer? kat sini aku scorer dari bawah..waaa..
terasa sangat ketidak pandaian aku..sob sob..

nurhamizahzuri said...

tihah...go girll.apepun..ko mesti jadi doktor jugak...senang la aku dapt private doc free..heheheh

Pha Is said...

aq pon sma la... kmungkinn besar x dapat habiskan frmasi dalm msa 4 tahun....:-(

Unknown said...

owh..viva...
visit :)