Blogroll

Friday, December 3, 2010

Debaran makin terasa.

Assalamualaikum.

Hari ini, secara rasminya studi week aku bermula selepas selesai assessment SCC tadi. Yup, dalam hati berdebar-debar bagai mahu bertemu kekasih hati. Aku tiupkan keyakinan dalam diri, bahawa tiada yang mustahil kali ini. So, sahabat-sahabat bloggers kalian, doakan aku disini. Terasa diri di awangan-awangan, kerana berulang kali melihat notes tebal dan sungguh menggerikan..

Aaargh, apa yang aku mengarut nih..*sigh

Aku akan update, menulis entry yang dapat aku fikirkan. Maybe hampir setiap hari tetapi kemungkinan besar tak dapat membalas kunjungan kalian. Maaf dari hati.

Bila habis exam nanti aku akan menjadi blogger tegar, just wait 4 me..peace!

Okeh, masuk gear 6 kali ini. Wish me all the best!!

x)

0 Orang Macho komen: