Blogroll

Tuesday, December 14, 2010

Jom kita berkenalan ...

Assalamualaikum.MySpace

Baru balik, bukak laptop dan online. Waktu lari-lari kat blog orang, aku perasan something lalu berkata seorang diri.." eh, encik ben ade buat segment la. Nak join nak join!!!'' MySpace



Berminat?klik sini untuk maklumat lanjut.


Sebenarnya ini segment untuk blogger baru..Aku ni kira masih kategori baru la kan, baru 2 bulan usia blog aku nih..MySpace


Jadi mari mulakan..MySpace



Bila mula buat blog ?

Entry first aku 1 oktober 2010, so blog aku ni baru 2 bulan lebih. Selama ni asyik baca blog orang je, ntah macam mana dibukakkan hati lalu teringin nak ade blog sendiri. Sekarang ni, kalau tak bukak blog sehari tak sah. Dah addicted..MySpace



Jumlah follower sekarang ini

Follower masa entry ini ditaip baru 134 orang..hehe. Sikit je, terima kasih kepada yang sudi follow blog yang biasa-biasa nih. MySpaceNanti aku belanja makan angin. Cepat bukak mulut luas-luas sekarang.



Berapa trafik harian ?

Trafik? Heh, malu la nak cakap.. MySpaceJap aku amik kalkulator.. Purata dalam 50 orang sehari.


Sehari brapa entri ?

Dalam sehari at least satu entry kot..macam sekarang aku busy sikit dengan final exam, so masa terhad sikit. TAPI HABIS JE FINAL SAYA JANJI AKAN BLOGGING SAMPAI MUNTAH. MySpace haha..

Berikan satu blog yang best korang suka baca ..
Ohh..sangat banyak okeh!! Nak satu je ke?Hah, aku paling suka blog Nisa Kay


comel kan?
alamak nisa, sorry amik gambar tanpa kebenaran..MySpace



eh eh, lari tajuk pulak. Selamat berkenalan okeh!!MySpace


Okeh, itu saja..MySpace


10 Orang Macho komen:

Anonymous said...

nice blog!!
btw, salam kenal ^^

nazirulhazwan~ said...

blog den suke x??hehe

Nur Liyana said...

entri yang sungguh comellll~ :DD

Unknown said...

salam perkenalan,,saya pak cek biola

syazana amira said...

selamat berkenalan dari nana :)

jemput2 lah ke blog nana :)

Fatihah said...

Cik Hasnah

Salam kenal juga kepada anda..hehe

Fatihah said...

nazirulhazwan~ '

blog anda??nanti saya gi terjah!!;p

Fatihah said...

y-A-n-A

hehe..saya gila guna emoticons sekarang..;p

Fatihah said...

Rozuan Ismail

salam kenal juga...x)

Fatihah said...

misz nana

salam kenal..x)
okeh, dengan sepantas kilat saya terjah blog anda..;p